Äntligen helg :)

Japp nu börjar min helg :) Ledig mån-tis tillsammans med älsklingen :) Ska bli sååååå skönt.
Haft en ganska bra helg på jobbet, inte så mkt folk men fått mycket vettigt gjort iaf så alltid nåt. Har gjort en to-do lista för veckan också, kanske inte så rolig men nödvändig...

* Dammsuga
* Torka Golv
* Köpa Virke
* Köpa penseer
* Gå på första föräldraträffen

Föräldraträff ja.. Våran föräldragrupp börjar på torsdag, känns rätt tidigt men alternativet är ju att gå i aug/sept och då kanske junior hinner titta ut innan vi hunnit gå klart och det kanske inte heller är någon hit. Ska bli spännande att se vilka mer som ska ha barn nu, vem vet, kanske är någon man känner tom :)

I morgon ska jag susa till stallet på min nya cykel och mocka åt alla tre hästarna, bra vardagsmotion :) Nu längtar jag bara efter ryggläge i soffan så så får det bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0