Ledig tisdag

Skönt att vara ledig två dagar nu efter att ha jobbat hela påskhelgen. Har såklart en massa som ska hinnas med dock :(
Idag ska jag visserligen bara till stallet och sen ska Malin färga håret på mig, men i morgon blir det desto mer. Ska åka till miljöstationen och dumpa vårat f.d altangolv och sen ska vi hämta ett badkar i Storvik. på kvällen blir det bio med jobbet, Fast and the Furious :)
Riktigt sugen på att köpa massa penseer och plantera i några krukor men är lite skralt i kassan efter att vi var i fjällen. Sen ska hästen min både till tandläkaren och hovslagaren den här veckan och bara det är 2000kr :( Man vill ju inte nalla allt för mkt på sparkontot, dom pengarna var ju tänkt att de skulle gå till junior. Fast jag är bra sugen på att köpa mig en cykel. Vore skönt att kunna cykla till stallet och mina vänner här ute på landet. Sen när det blir jobbigare att gå så vore det ju riktigt skönt med en cykel. Är nog värt 3-4 tusen ändå... tror jag



Något sånt här vill jag ha, fast gärna en roligare färg :)
ca 4000kr hos Team Sportia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0