Trädgårdspyssel

Ledig tillsammans med Malin idag, dvs bränt en del pengar :P Vi skulle bara "ta en liten sväng till plantagen" vilket resulterade i följande..

* Plantagen, köpte bara 3 blommor Malin handlade desto mer..
* Blomsterlandet, köpte massa penseer, lavendel, krukor, balkonglåda till min sallad och lite till :)
* Cubus, öppnar nytt = 25% på allt. Överlycklig Sanna hittade massa saker som passade bra för dom som är lite runda om magen. Köpte 2 linnen, kjol, klänning, längre top, bolero, lång 3/4 ärms bommulströja, bh och en bolero. För det fick jag böta 835kr, hade dessutom presentkort på 500kr :) Enda i min garderob som går att anv för tillfället är svart och grått nu kom jag hem med kläder i lavendel, korall, klein-blått och svart. Underbart :)
* Lunch på deli, ost och skinksallad, mums :)
* Glass på jobbet (personalrabbatt :D)
* Mat, gräsmattegödsel och 5 säckar blomjord på Ica Maxi

Behöver jag nämna att bilen blev välfylld? Planterade alla mina penseer och lavendeln när jag kom hem så nu är jag fullkomligt färdig. Ont i hela kroppen. Blir curry-kyckling ikväll, hittade ett recept som måste testas :)


     

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh så fint det blev allting! Ska plantera mina små ögon imorgon, eller vad hette de? :P haha! Ses imorgon!!! Kramis

2009-04-24 @ 20:32:10
Postat av: Linnéa

Så hemtrevligt och snyggt...

2009-04-24 @ 23:13:51
URL: http://wanima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0