11:e Augusti

Bra dag idag, Susanna-dagen :) Undrar om mamma kommer ihåg mig. Inte för att man firar namnsdagar men vi brukar alltid köpa något litet meningslöst och det är ju faktiskt dom presenterna som är dom roligaste :)

Såg att jag skrivit vecka 32 i förra inlägget, 33 ska det vara för på torsdag går vi in i vecka 34. 34... Det är "bara" 7 veckor kvar tills mamma och pappa får se vad det är för en liten pys dom lyckats få till ;) Ett mirakel i sig är han iaf, den lille vilden jag har i magen. Han börjar dock få mindre plats nu så sparkandet och kullerbyttorna är mer buffande och puffande nu. Lika mysigt det :) Men han ligger högt nu så det är tungt med andning och mer halsbränna än tidigare, men snart lägger han sig längre ner och då blir det annat som får tryck på sig...

I morgon blir det tjejkväll hos Anna, var länge sen vi sågs allihopa, ser fram emot det :) Nu ska jag ta mig till stallet för en promenad med älsklingen...Den fyrbenta älsklingen alltså :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0