Hur ofta?

Hur ofta brukar små 3-månaders bebbar äta egentligen? Som det är ju ser min dag ut ungefär såhär..

Liam äter..

06,30
9
11
13
15,30
17,30
19,30
21
22
23
04

Blir ju ganska många gånger på ett dygn. Vi sover bra på nätterna, lite trist att det inte funkar att ligga och amma så det tar ett tag innan jag somnar om, men har vi tur somnar Lilleman om vid halv 7 så blir det lite sovmorgon iaf :) Har provat att dra ut på amningsintervallet med då blir Liam stressad och mjölken kommer alldeles för häftigt så det går inge vidare. Kanske är såhär det är, har ingen aning själv. Sköterskan på BVC sa att det är en stor kille och stora killar behöver mycket mat så det är väl så då :) Själv önskar jag mig ett lite längre uppehåll mitt på dagen så man kanske skulle kunna börja rida igen men det får väl vänta. Liam går ju före allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0