Vecka 31+7

Precis hemkommen efter ett besök hos BM.  Allt var bra förutom järnvärdet som var lågt men det hade iaf inte gått ner mer sen sist så alltid något :)

Vikt: 80,2kg (vägde 63 på invigningen, my oh my)
Blodtryck: 111/57 Tydligen jättebra, har gått stadigt ner sen jag slutade jobba...
HB: 109 inge vidare men inget lillen mår dåligt av

Lillen låg iaf med huvudet nedåt men inte fixerat och en fot mot mina revben på höger sida (jotack det känns) Hjärtljuden hördes bra och magen har växt preciiiiiis enligt kurvan så det känns ju bra. Dom tog inget blodsocker idag men jag försöker äta lite godis och inte dricka så mkt läsk men det är ju så svårt :(
Känns bra att han ligger med huvudet ner iaf men det kan ju ändras. Är inge sugen på snitt men skulle han ligga i säte så väljer jag hellre snitt iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0