Skadad skrutt

Kollade telefonen när jag vaknade i morse och hade sms från Helen som berättade att Golden var jättehalt. Bara att dra på sig kläderna och bege sig till stallet då.  Skrutten var måttligt road över att ha husarrest när dom andra var ute men både rejält svullen över ena bakkotan och halt. Bara att försöka få tag i veterinär då vilket jag gjort sen dess men eftersom jag missat alla telefontider är det inte det lättaste :( Hoppas att det är en vrickning, isf blir det vila 2 veckor sen borde det vara bra, precis som när vi tvåbenta vrickar något. Men känns ändå som att man vill ha en veterinärs utlåtande för att vara på den säkra sidan. Och 1000-lapparna flyger iväg...



Här var man 10 kilo lättare, och Golden sisådär 100kg lättare, haha :)

Kommentarer
Postat av: Randy

Haha, jag får göra det nästa gång. Kmr definitivt att uppskattas av killen =)

2009-06-15 @ 14:21:08
URL: http://randys.se
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Hej och hå!

Hur står det till här? ;)



Jag har nyligen skrivit ett inlägg i min blogg och ber om åsikter gällande mig, mitt mående och grejer runtomkring - menframförallt om min roll som ung mamma!

Kika gärna in och lämna en rad eller två, frågor gillas också!

Tack på förhand :)

Kram!



2009-06-16 @ 10:25:05
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vad fin bild! :)

2009-06-19 @ 20:56:39
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0