Lååång dag på jobbet

Haft en härlig 9-19.15 dag på jobbet. Segt. Lite att göra gjorde inte saken bättre heller.
Funderar på att ringa BM i morgon och höra om man kan få komma dit på någon form av undersökning före UL. Trött på att oroa mig över att det kanske inte är något litet underverk i magen utan att det bara är inbillning.
Tröstshoppat en väska på Ellos nu på kvällskvisten, 449kr sen så hade jag en rabatt med 50% på valfri vara såblev inte så farligt. Kommer att bli den största väska jag haft men passar säkert finfint för blöjor och grejer längre fram ;)


Kommentarer
Postat av: Em

Woah, den var inte lite fin den! Ge mig! :D

2009-03-20 @ 11:30:25
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0