Lill-lördag

Ja fast så mycket fest är det ju inte. Sjukt trött idag, men har lyckats sova lite middag iaf. Nu sitter jag och Liam (som sover sött) framför datorn och väntar på att Project Runway ska börja. Mina dagar är inrutade efter TV-tablån nuförtiden :)
I morse fick vi iaf sällskap på våran promenad av pappan, men satan vad kallt det var! Mange hade kameran med sig på promenaden, blir mycket foto nu men det är ju bara kul. svårt är det dock men övning ger färdighet :)



Ingen vidare skärpa men kul att lyckas fånga Caspers attack på bror Spooky :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Skönt att se att det inte bara är mina katter som är i luven på varann :) Har fixat täcket iallafall, ligger nu i min bil i väntan på morgondagen. kram

2009-11-04 @ 18:43:32
URL: http://parvla.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha.. Sötisar :)

2009-11-04 @ 19:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0