Vad hände med min sömn?

Lagom tills mamma blev sjuk här så verkar Liam ha smugit in ett till nattmål på bekostnad av mammsens 4 timmars underbara sömn :( senaste veckan har ju Liam somnat snällt vid 21-22 för att sedan sova till 02-tiden ibland lite längre innan han kör sitt vanliga varannan timme mat, men nu i två dar så har han vaknat vid 23 tiden och varit huuungrig. Undrar varför, han kanske har ont i halsen han med, jag vill ju dricka vatten hela tiden så då kanske han också vill dricka... Vem vet men jag vet iaf att jag behöver lite mer sömn en två timmar i taget iaf en gång/dygn om jag ska orka vara sjuk :((


Busig och inte särsklit trött fis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0