Så lycklig

Sitter och tittar på mina älsklingar, Liam myser i bärselen på pappas mage. Hade tänkt ta en bild men orkar inte ta min rumpa upp på övervåningen för att hämta något att fota med. Mammahjärtat smälter varje gång jag tittar på min älskling, han är så underbar!

Ikväll ska darling på konsert i Globen, Green Day närmare bestämt. Är faktiskt lite avis om jag ska vara ärlig men är lite tidigt att ta med lillen på såna äventyr kanske :) Får iaf sällskap av mamma på em/kvällen här så vi slipper vara ensamma så länge jag och lillskrutten :)


Mamma och Liam på BB


Kommentarer
Postat av: Linnéa

vilken härlig bild, du ser alldeles salig ut, vilket är förståligt med en sån gullunge på bröstet!

2009-10-14 @ 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0