Sova middag...

Det har jag lyckats med nu. Efter att ha underhållit en hungrig Liam från 7-11.30 mata-promenad-mata lyckades mamma också få i sig frukost och sen få sova till halv två. Underbart :) Nu fattas bara en dusch så är dagen fulländad :)
Liam ska få bada ikväll, älskar att bada med pappa. Simmar riktigt ordentligt med sina små ben älsklingen :) Längtar tills jag också får bada men det dröjer ett par veckor till...

Pappa börjar jobba i natt så vi ska sova ensamma. Läskigt värre men vi måste ju vänja oss tyvärr :( Varför vinner inte vi på lotto så vi kan vara hemma båda två?

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej! Jag blev länkad till den här bloggen, genom en kommentar du skrev.

Jag har ett litet tips om kameror:

har precis köpt en ny systemkamera, nikon d300. Valet stod mellan nikon och canon eos 450d.

det var så att canon har INTE bildstablisering, vilket rekommenderas varmt!



fråga i din kameraffär för de kan hjälpa dig jättemycket! lycka till :)

2009-10-23 @ 17:20:54
Postat av: mamma

den tiden kommer då ni får sova alla tre, tro mig fast det känns främmande och omöjligt just nu. Om två månader, en fis i rymden, så kan ni sova så länge ni behöver, och då börjar du och fundera, ska han aldrig vakna snart? tro mig. Men innan dess skall ni ta tillvara alla som kan tänka sig och avlasta lite så ni får vila, eller göra något annat tillsammans du och Magnus på egen hand. MVH Mamma

2009-10-23 @ 21:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0