Måndag

Läste på Tinas blogg och tyckte att det här var en bra idé när man har måndags-ångest. Nu är ju iof alla dagar måndagar för mig men ändå :)

Idag måndag är jag glad för att:

Älsklingen är hemma med mig.
Det är jättefint väder.
Jag har en busig bebis i magen som verkar må prima.
Förlossningen är en dag närmare idag än vad den var igår.


Så nu känns det lite bättre, kanske iaf :) Idag ska vi till BM, äta sen lunch ute och handla lite. Ska på tips från Angelica köpa mig en vetekudde. Har tänkt på en sån länge och Manges sjukgymnast rekommenderade en men har inte blivit av. Fick reda på att det kan vara jätteskönt när förlossningen sätter igång så då är det väl bara att få fingrarna ur och köpa en :) Hälsokost here i come!



Kommentarer
Postat av: marie

jag ramlade in på din blogg och såg att du tänkte köpa vetekudde.. ett tips är att sy själv.. du behöver bara en tygbit, kan vara en gammal diskhandduk eller vad som.. kan till och med vara en gammal frottéhandduk om du vill ha lite skönare tyg.. det enklaste är att ta en handduk för dom är försydda i kanter.. så syr du bara ihop lämnar ena kortsidan, fyller med så mycket havregryn som du tycker är lagom och syr ihop.. kostar dig bara några kronor och tar bara några minuter, dom kan du då också göra i olika storlekar.. dom i hälsokost kan va väldigt dyra.. jag syr alla mina själv.. ett tips! Lycka till med förlossning och allt! :)

2009-09-28 @ 14:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0