Konsten att packa åt en bebis..

Om några dagar ska vi iväg på vår första längre resa med Lilleman. 5 dagar i stugan i fjällen blir det :) Har börjat att skriva en packlista åt Liam och den är inte kort..

D-droppar
Nässug
Koksalt till näsan
Alvedon suppar
Barnmat
-mat
-fruktpuréer
-gröt
-välling
Nappflaskor
Skedar
Hakklappar
Majskrokar
Badbalja (vikbar!)
Badleksak
Barnolja
Babytvål
Inotyol salva
Miniderm
Tvättlappar
Våtservetter
Blöjor
Bomullspads
Täcke
Kudde
Filt
Bodysar
Byxor
Vindtäta byxor
Fleecejacka
Overall
Mössa
Skor
Tossor
Vantar
Leksaker

Ja och jag är inte klar än. Jag som tycker att jag brukar packa mycket åt mig själv, hur ska vi få plats med allt? ><

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ni får hyra en lastbil ;)

Tack för stödet i min blogg :D

2010-04-03 @ 21:06:09
URL: http://imammasmage.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Haha, jag slogs också av vilken enorm packlista det blir till bebbarna när vi skulle åka till UK! Deras väskor är ju större än Paris Hiltons! ;)

2010-04-07 @ 15:38:49
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

hahaha :P Det värsta är att man bara kommmer använda typ hälften, så är det iaf för mig :D



sv: Gud jag är så sämst på att träna, på riktigt. Men ska nog banne mig försöka med pilates :D

2010-04-07 @ 21:50:07
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: therese

ska ni flytta??? det var inte lite grejer inte

2010-04-09 @ 08:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0