Långfredagsshopping

Hade sån ångest över att jag och Liam skulle spendera långfredagen alldeles själva men det blev inte riktigt så :) Istället tog vi en tur med Malin och Micke till köpis. Micke skulle köpa jeans och Malin glass. Vi passade på att lämna tillbaka en av jackorna jag köpte på Kapp Ahl åt Liam,  då den var lite trång över bröstet, och köpte en fleecejacka på Intersport ist. Liam tyckte att köpis var en bra ide och var på strålande humör, på vägen hem blev det väldigt ledset dock så fick svänga in på en parkeringsficka och amma. Tji fick jag som trodde att Liam skulle nöja sig med en hel burk fruktpuré till mellanmål. Tutt ska det va! Liam sover sött sen 20,30 nu och jag ska passa på att göra mig i ordning för sängen så jag kan lägga mig direkt efter hans kvällsmål som borde bli ungefär närsomhelst :)

Glad Påsk!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0