Med raketfart..

Liam har ju lärt sig en himla massa senaste veckorna, från att det har "stått still" med nya saker ett litet tag sa det bara swoosh så hade han helt plötsligt lärt sig en massa nytt :)

Liam kan bl.a:

* Sitta själv
* Dricka ur pipmugg själv
* Säga pappa
* Ta sig från sittande till att ligga på mage
* Plocka i och ur nappen
* Sätta nappen i mammas mun
* Leker tittut med oss, dvs han tar något och lägger för sitt eget ansikte och vill att vi ska säga tittut när han tar bort det :)

Som sagt, det går fort framåt och i den här hastigheten är man rädd att missa något. Försöker att anteckna allt som händer och skriver in i Liams förstaåret-bok. Kan ju vara kul att titta i om några år och jämföra om vi skulle få fler barn. (nej mamma vi har verkligen inte planerat fler just nu :))

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Han kan samma som Wilgot ju :) Fast Wilgot säger bababa och mvamvamva haha :) Wilgot älskar att leka tittut och har sedan han var 4-5 månader lekt själv, han tar på och av filten själv om man säger så. Men ja, en annan måste ju vara snabb med tittutandet annars blri det tråkigt :P



sv: Ja men eller huuur, libero läcker tamefan heela tin. Jag har sagt åt mig själv att itne köpa libero men ändå gjorde jag det nu haha. Men WIlgot ligger mitt i mellan 4an och 5an på pampers så jag skulle göra libero ett försök då dom är lite annorlunda i formen :)



tack för ditt svar angående tänderna!

2010-04-19 @ 20:34:26
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Niccole

Tiden går fort och dem små blir stora och lär sig saker väldigt fort, ibland lite för fort så man inte hinner med! Måste tacka för en rolig blogg som jag följer dagligen! :)

2010-04-19 @ 20:41:33
URL: http://tvaungaforaldrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0