Neutrogena Visibly Clear

Jag har haft bra hy hela livet, aldrig problem med finnar och så, trots ibland aningen tveksamma matvanor. Hade turen att kunna glida igenom tonåren utan att aldrig behöva köpa mig ett täckstift. Men nu... De senaste veckorna har jag fått så mycket acne i ansiktet att jag skämts för att gå utanför dörren. Inga små finnar heller utan stora ilsket röda blemmor som aldrig verkar vilja försvinna. Tack för det alla amningshormoner :(
I fredags fick det vara nog. Förde över lite pengar från sparkonot och gick till Åhléns för att få hjälp. Kom hem med ansiktstvätt och serum som synbart minskar blemmor på 8h från Neutrogena. Testade på en gång. Tvätten skrubbade härligt rent utan att torka ut medan det lilla serumet sved bra när man duttade på det. Har använt min dagcremé och nattcremé från Lumene som vanligt. Efter att ha tvättat ansiktet morgon och kväll i 4 dagar syns redan resultat. De stora blemmorna är snart borta och den enda lilla nya jag fått var pytteliten och försvann på en gång. Kan verkligen rekommendera Neutrogena! Särsrkilt jättedyrt är det inte heller. Alla deras produkter ligger kring 70kr per förpackning.




Fyra dagar senare


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

gud va skönt att du ittat något som fungerar, brukar ju vara knepigt med sånt!



sv: Jo men eller hur, synd att inte nutidens barn får uppleva sånt! Jag ksa då minsann gör allt för att int Wilgot tar efter denna media. Skönt att killar är lite lättare vad det gäller sånt!

2010-04-27 @ 22:56:46
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0