2010

Året som gått har på många vis varit det bästa någonsin. Kan det bli något annat när man får förmånen att vara med världens underbaraste familj varje dag?

Det bästa 2010

* Alla ögonblick med Liam, allt ifrån första gången han säger mamma till första stegen.

* Nya jobbet!

* Resan till Vemdalen i somras

* Den underbara sommaren

* Dexter

Det som var mindre kul

* Casper, vad skulle du ut på stora vägen att göra? Mattes älskade, älskade kisse!

* Att Liams gammelfarmor Astrid inte finns med oss längre

* Ekonomin, det är tufft när man vill få föräldradagarna att räcka till..

* Skitbil till Polo vi har.

Vad jag ser fram emot 2011

* Att få vara med och se Liam växa upp.

* Att fylla 30, ja faktiskt, för jag har samlat ihop till en riktigt fin present från min käre sambo ;)

* Angelica och Calles bröllop.

* Att (förhoppningsvis) slippa oroa sig över ekonomin nu när vi börjar jobba båda två.

Nu när det är nytt år ska jag passa på att lova två saker, 2011 ska jag:

* Röra på mig mer, så viktigt nu när jag har ett stillasittande jobb.

* Hinna med min stackars bortglömda häst




Att man kan älska ett djur så...



Fler som gillade sommaren



Liten har blivit stor :)



Bortglömd stackare


Kommentarer
Postat av: Linnéa

ahh...ska klura på ett liknande inlägg tror jag bestämt! Kram och gott nytt!

2011-01-01 @ 00:33:03
URL: http://medsmamedel.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Härlig bild på Golden :)

2011-01-01 @ 12:02:08
URL: http://medsmamedel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0