Bättring

Lovar bättring med bloggandet. Har samlat på mig massor med bilder som jag tänkte lägga ut men inte haft tid eller ork nu när Mange jobbat. Har liksom uppnått en ny dimension av trötthet. Visste inte att man kunde vara såhär trött. Skulle in och köpa blöjor på ica idag. När jag kommer ut efter tio minuter har jag ingen aning om var jag ställt bilen... Till morgonen ska Mange gå upp med Lilleman och pröva att ge honom lite gröt eller ersättning när han blir hungrig så kanske mamman kan skrapa ihop tre fyra timmars sömn i sträck. Den som lever får se :)

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Nu verkan han vara okej, tror att det är värst om kvällen bara, men jag får se..

2010-02-06 @ 08:58:08
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0