Härdsmälta

Började dagen med uppstigning kl 6 (Liams val) sedan kl 10 var det dags för föräldragrupp. Drt tyckte Liam var kul med andra bebisar. Kul tyckte även mamma och pappa då det var två andra barn där som bor i samma by som oss men som vi aldrig träffat :)

På em skulle jag in till jobbet för ett snabbt möte med vår nya chef, skulle ta 20 min men tog 2 timmar. Att tänka vuxentankar och prata jobb i 2 timmar var lite mycket för min, pga sömnbrist, förtvinade hjärna. Nu är jag helt färdig, sådär slut som man kan bli efter ett 12 timmars pass på jobbet i julrushen eller en monstertenta så nu blir det ryggläge i soffan resten av dagen.

Dagens plus är att Lilleman åt hela 2dl ersättning när jag var borta! Men att dom skulle bli mättare av ersättning? Jo tjena, 1h senare när jag kom hem ville han ha bröstet och smackade i 20 minuter för att sedan somna och en timme senare vilja äta massa igen. Hungrig kille vår lilla Liam ;)

Nej soffan lockar mer än blogg idag...

ps. Melodifestivaltävling i byn i helgen. Fick inte ens handla ifred på Ica utan massa schlagershower och annat bjäfs. Hatar schlager >< ds.

Kommentarer
Postat av: Denise

sv: Jaha okej, tänkte väl :D Mitt hur har oxå växt ganska så mycket, typ lika mycket som ditt. Måste vara hormonerna som grejar det :D

2010-02-11 @ 20:47:20
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise

sv: Jag har tyänkt på det jag med faktiskt. Haha ja det måste det nog vara :D

2010-02-11 @ 20:48:05
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Om du undrar vart jag tagit vägen så har jag grävt ner mig i "1000 sidor i veckan" policyn som högskolan kör... bara att konstatera att jag antagligen läser grymt sakta jämfört med medeltalet...hinner ju knappt äta, sova och b....! men en date i slutet av nästa vecka kanske? torsdag eller fredag?

2010-02-11 @ 22:12:49
URL: http://parvla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0