Trött men lycklig

Överlevde natten om än knappt. Släpade mig från toa vid halv tre samtidigt ville Lilleman ha mat. Och bajsa... Fyra blöjor i natt, min tappra sambo bytte två. Fem amningar och pigg Lilleman redan halv åtta. Behöver jag säga att jag är lite trött idag. När Lilleman sov middag vid tolv hade jag dessutom hästar att ta hand om men det är en annan historia. Det är tur att Liam charmar brallorna av en oavsett tid på dygnet. Hur trött och nära tårarna man än är så kan man inte annat än le åt det lilla underverket. Mamma älskar dig så!

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

usch vilken natt, det är tur att ens barn får en på bra humör iaf, som du säger..



sv: Va? Blev dom så arga? Undra vad min bvc tant ska säga:P Jag fick potatis när jag var 2.5 månad och då var det inge konstigt med det, så olika det kan vara. Men då var ju barnmaten från 3 månader. Jag tror inte det där spelar någon roll, man tycker ju om det man tycker om så är det ju :P Jag känner inget dåligt samvete efter at gett honom det, det är ju bara en hjälp på traven. Vad är din sons favoit då? :)

2010-02-04 @ 11:06:14
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0