Bra start?

Nja. Än så länge får vi väl säga att det bara kan bli bättre. Hade ont i halsen igår och vaknade tok-förkyld i natt. Suck jag som nyss var sjuk nu är det bara att be till gud att Liam klarar sig från att bli smittad. Förkylningar kan ju vara riktigt jobbiga för dom små. Har fullt upp att klara av det själv. Halsen riktigt bränner så jag blir tårögd bara jag harklar mig och massa slem och snor på det. Bara att amma är segt när man är sjuk. Nej nu får det vara nog med gnäll, jag har iaf en underbar son och karl. Livet är rätt bra ändå :)

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe ja det var ett bra år faktiskt :) Jag kände att socionom inte passade mig. Jag vill inte jobba med människor på det sättet,allt känns så fruktansvärt negativt betonat och 85-90% av alla färdiga hamnar på socialen och det känner jag att det inte är något för mig. Därför valde jag sjuksköterska istället,passar mig mycket bättre :) Kram /M

2010-01-02 @ 11:41:54
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch vad jobbigt, hoppas lillen inte blir smittad, hur gammal är han?

2010-01-02 @ 13:18:16
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg hörru:) Gillar den!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

Jag hoppas alf att du gillar den :)



http://housebunny.blogg.se

2010-01-02 @ 17:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0