Hur ska det här gå?

Invägning efter vecka 1 i morgon bitti. Och här sitter jag med chips och läsk... Men det är ju fotbolls VM... Och jag har "sparat" kalorier under dagen... Aja, får se. Har hållt mig ganska bra inom kaloriramarna iaf så hoppas på att ha gått ner ett kilo. Men som sagt, den som lever får se :)

Haft en bra dag idag. Jag och Liam har varit i Valbo med mormor. Tittade efter sandaler åt Liam men alla är ju så satans dyra. Jag har ärligt talat inte lust att betala 300kr för ett par sandaler när han inte ens kan gå... Visst har jag råd men det skulle kännas så korkat när det är för syns skull.
En mindre trevlig överraskning väntade när vi skulle hem. Någon eller något har repat hela ena sidan på våran bil :S SÅ pass djupt att det behöver lackas om om det inte ska rosta. Skitkul. Ser ut som att någon (kort person) gjort det med en nyckel el dyl. då det borde ha varit ett rakt streck om det vart en bil eller kundvagn? Hur som. TACK FÖR DEN EXTRA UTGIFTEN DITT JÄ*** PUCKO? TROR DU INTE ATT VI SMÅBARNSFÖRÄLDRAR HAR DET KNAPERT NOG ÄNDÅ? Om det nu är ett barn som gjort det, varför tar man inte som förälder sitt ansvar och lämnar lapp och telefonnummer? Suck...

Hoppas på en fantastisk dag i morgon, första dagen på mitt nya liv kanske? :)

Kommentarer
Postat av: Jenny, Ellens mamma

Liten och liten vet jag inte om hon är längre hihi

Så pass stor att jag har slutat amma dagtid, men det funkar över förväntan. Nattetid blir bättre och bättre också, skönt!



Tack för kommentaren. :)



kram!

2010-06-14 @ 08:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0