Nytt jobb!

Ja här händer det grejer. Tänk att jag i 9 månader haft ångest för att gå tillbaka till mitt jobb alldeles i onödan. I förra veckan fick jag nämligen veta att jag har fått ett nytt jobb på If som försäkringsförmedlare. Rena drömjobbet för mig faktiskt! Är så sjukt lycklig nu. Var på introduktionslunch idag och fick träffa mina nya arbetskamrater,ett härligt gäng! Den 9e augusti kör vi sen igång med utbildning i 3 veckor och efter det är det meningen att jag ska vara expret på allt som har med försäkringar att göra, hehe ;)
Nu kan jag ju inte avslöja allt om mina nya arbetsvillkor men några av alla saker som kommer att bli Så mycket bättre med nya jobbet är:

* Arbetsuppgifterna
* Arbetstiderna
* Lönen
* Allt annat

Kommer dock att sakna mina gamla arbetskamrater, men vi träffas ju ändå :) Nu ska jag verkligen njuta av den här lediga sommaren och istället för ångest över att gå tillbaka till mitt gamla jobb kunna se fram emot en spännande höst på mitt nya jobb. Känns som att allt har fallit på plats nu, underbar familj, underbart hus och ett roligt jobb. Livet är underbart!

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till nya jobbet, hoppas du kommer trivas bra! :)

2010-06-22 @ 20:44:25
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Jenny

Åh Grattis!! vad roligt för dig, kul med positiva nyheter! :)

2010-06-23 @ 10:08:11
Postat av: Erika

Grattis och gud så skönt det är att slippa ångesten och jobba med sånt man trivs mycket bättre med!! Hoppas du kommer trivas på nya jobbet! Kram

2010-06-23 @ 15:59:57
Postat av: Tina

Åh grattis!! Ser att du fått jobb som försäkringsförmedlare.

Jag är ju utbildad försäkringshandläggare, men jag fick inte det där jobbet när jag sökte det, de går mycket på att man har säljvana och det har inte jag. Men jag har ett kanonjobb iaf just nu som jag hoppas på att få bli kvar på.



Men jag önskar dig lycka till och hoppas försäljningen går bra för då kan man tjäna stora pengar där. Hejja hejja!!

2010-07-23 @ 17:45:36
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0