Oväntat besök på Star Street

Precis läst ut Marian Keyes nyaste bok och den var, som vanligt när det gäller Keyes böcker, helt fantastiskt bra. Den är inte på något sätt lik någon av hennes andra böcker när det gäller story eller personer, men från första sidan är man fast. En annorlunda, varm, mysig, spännande och lite sorglig berättelse. Gillar man Marian Keyes eller tjejböcker i allmänhet ska man absolut läsa den. Jag låg uppe till halv fyra igår natt för att jag helt enkelt inte kunde lägga den ifrån mig.
Nästa bok på tur nu är Mons Kallentofts Vårlik. Bok fyra i serien om polisen Malin Fors. Sträckläste de tre tidigare böckerna så hoppas att den här är lika bra :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vara småbarnsförälder och ÄNDÅ hinna läsa en bok, det är helt fantastiskt tycker jag!

Undra vad jag har för ursäkt att inte hinna läsa en bok. hmm.... :)



kram Jenny

2010-06-30 @ 12:18:43
URL: http://www.luciadesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0