Godel

Till oroliga mammor som läser bloggen. Vi fixar elräkningen. Ringde till godel och det var nemas problemas att dela upp den. Nu går vi ju in i en period med väldigt låg elförbrukning så summa summarum blir det inga stora summor varje månad. Gick också över från förskottsbetalning till efterskottsbetalning vilket innebär att det blir två månader utan elräkning nu efersom vi redan betalat för mars och inte betalar aprils förbrukning förrän i maj så blir det extra utrymme att betala av på monsterräkningen. Tack tack till Godel, ni gör verkligen skäl för namnet :)

ps. Försäkringskassan kan dra åt hel... saknar fortf pengar från Januari pga att dom gjort fel. Bra jobbat! ds.

Kommentarer
Postat av: Jennie & Grodan

Haha, skönt att det löste sig :D



Sv: Njäe, jag är rätt dålig själv på att träna hemma, förbaskat tråkigt

2010-03-18 @ 22:01:30
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Ja eller hur! Jag tryckte i mig en hel vetelängd idag och det hjälpte något. I typ en timme, sen ville jag ha mer socker :P



Man blir så less på försäkringskassan! Jag gick utan pengar i två månader för att dom slarvat med mitt sjukintyg, sen så får jag ett brev av dom där dom sa att dom beslutat att en förlossningsdepression inte är skäl nog att vara sjukskriven för man kan fortfarande ta hand om sitt barn och bla bla bla... Det kunde dom väl sagt från början? Nä dom kan dra

2010-03-18 @ 22:22:04
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0