Vårkläder till Lilleman

Idag hade jag ett ärende in till Gävle så då passade vi på att åka in allihopa. Medan jag gjorde mitt tog Mange och Liam en promenad på stan, Liam med stoooora ögon i sin sittvagn :) När jag var klar hade Liam somnat så vi kollade i några affärer innan vi gick för att äta lunch. Efter mycket om och men lyckades vi hitta en någolunda avskilt hörn av foodcourten på nian där det kändes ok att amma. Jag är inte jättekinkig med amning när vi är ute men det är himla mkt folk i rörelse vilket är störande både för mig och Liam plus att alla inte uppskattar att man ammar i närheten av där dom äter. Men det gick ju bra tillslut :) Liam passade på att göra ett rejält lass i blajen när han ätit så då fick pappan äran att byta blöja medan jag åt min biff med grönsaker från kinesen :)
När vi alla tre var nöjda så var det dags för klädletning åt Liam. Vi hade spanat in jättefina vindtäta fleecejackor på Polarn  (eller Pyset och Pyren som Mange sa ;) ) Men alltså, 500kr för nåt som Liam kan ha i max 2 månader innan han växer ur det känns lite njaaa. Vi kollade vidare och gjorde tillslut en massa fina fynd...

Vindtät fleecejacka
Rutig "anorak"
Fodrade byxor
2 snygga rutiga "dreggeldukar"
AC/DC T-shirt
Star Wars T-shirt
Set med mysisar och T-shirt
Sen blev det en grej från PoP också, en mössa! ;)

På vägen hem kom vi på att vi kanske skulle köpt ett par skor också, kan ju bli kallt att gå barfota i April kanske ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Snygga t-shirts! De kommer han bli en riktigt tuffing i! :)

2010-03-26 @ 13:34:04
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0