Babysång

Idag har jag och lillfisen varit på öppna förskolan för att umgås lite och gå på babysång. Det var första gången vi var på öppna (skäms på mig) och Liam tyckte att det var jätteskoj. Babysången var en riktig hit tyckte Liam. Med trummor och allt :)

Annars har vi haft fullt upp de senaste dagarna, himla massa att pyssla med i trädgården. På söndag ska jag till Gustafsäng en sista gång sen är jag tamejsjutton klar! Det blir kanonfint iaf så ska lägga upp bilder. Om inte annat för att jag är lite småstolt över mitt "verk". Nu ska vi njuta av lite sen middag. Grillat med pastasallad, mums!

Kommentarer
Postat av: Linnea

jo trädgården blir jätte fin, åtmoinstonde det jag han med å se :)

2010-05-30 @ 10:41:17
URL: http://parvla.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Haha, du är inte ensam om att sega med att komma iväg till diverse grupper och samlingar. Vi har inte varit på öppna förskolan än, får ta mig i kragen snart! Kul att lillen tyckte om det i alla fall - dansar han något? Malva har alltid gungat när man sjunger för henne, men nu har hon börjat svänga på rumpen ordentligt, nästan så man tappar henne, haha :)

2010-05-30 @ 17:34:39
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0