Min Dag

Igår var det min födelsedag. För första gången på länge så var det mamma Susanna som fick lite uppmärksamhet :) Det blev en jättetrevlig men fulltecknad dag som började med frukost på sängen och slutade med sängdags alldeles för sent efter att jag och Jennie spöat grabbarna i TP. Förutom att ha det trevligt och grilla med underbara vänner så är det faktiskt riktigt städat här hemma som omväxling ;) Bonussidan av att bjuda hem massa folk, man måste snygga till också.. Men som vanligt när man har gäster så får man själv stå för service, matlagning, undanplockning etc medan karln går tillbaka till Neandertalarstadiet där endast öldrickning, grillning och roande av gäster står på agendan. Ofrivillig hemmafruroll för en annan, men vad gör man inte för att få en trevlig kväll i goda vänners lag :)

Drack förresten en Smirnoff Ice igår. Första alkoholen sen nyår 2008... Det var jättegott men hade kunnat klara mig utan med faktiskt :) Nej nu ska jag och min morgonpigga son gå och ta en nap. Världens åskväder här hemma, lite småläskigt faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nämen Grattis på födelsedagen i efterskott, jag hade väl för mig att du fyllde i dagarna! Hipp hipp hurra!

På min och Ellens namnsdag och allt hihi



Fick du nå skoj?

2010-05-14 @ 14:42:38
URL: http://luciadesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0