Inte många knop...

Här hemma har det varit årets slappaste lördag tror jag. Ingen av oss har lämnat huset idag (stackars Liam). Jag är sjuk igen, Mange trött och ja ungefär där var alla anledningar..
Nu sover lilleman och jag väntar på att stora mannen ska komma hem med en kebabpizza. Sedan väntas film, chips och dip. Man måste ju få unna sig när man är sjuk ;)

Kan varmt rekommendera den här sajten för er som är filmälskare och som föredrar bra kvalitet framför att titta på någon olagligt nedladdad verision. Hur smidigt som helst verkligen! Och halva priset jämfört med att hyra film. Skönt för oss också att dom har ett riktigt bra utbud av blu-ray, det gör sig bättre på 80" än vanlig dvd...

ps. bakade negerbollar idag med Liam, gillades skarpt av lilleman (får man säga negerbollar?) ds.


Kommentarer
Postat av: Linnea

tom jag säger så ibland... Man är ju uppväxt med den benämningen

2010-11-21 @ 12:40:28
Postat av: Malin

ÅÅh välkomna haha.. tog ett tag men ni verkar ju förstått det faktiskt är tokbra med Lovefilm! Världens bästa!

2010-11-21 @ 13:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0