Magsår, inte bara dåligt?

Har börjat smälta tanken på att jag faktiskt har magsår nu. Det är som det är och har sina förklaringar, men det är inte bara dåligt..
Jag ser det som en spark i baken att ta tag i mina matvanor. Jag klarar ju inte av att äta tex. chips nu och cola är inget vidare för lilla magen. Trist att inte kunna äta välkryddad mat på ett tag dock, men i det stora hela så ser jag det som en chans att ge bebisen i magen en bra start. Förhoppningsvis så kommer besvären att ge med sig så länge jag äter Omeprazol. Vilken frisk familj vi är. Mange kommer att äta Omeprazol resten av livet pga reflux och nu kommer jag med magsår också.. Suck ><

Liam sover middag nu och sen ska vi iväg och köpa stövlar och lite kläder till Lilleman. Sånt som behövs på dagis nu :) Får se hur pass jag orkar med tanke på influensan som däckat mig sen i onsdags, men ska jag jobba i morgon så ska det väl gå bra att shoppa lite också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0