Besök på förlossningen

Inatt vid tre vaknade jag av att jag hade rätt ont i ryggslutet. Förvärkar deluxe tänkte jag. Dom gav dock inte med sig utan kom regelbundet hela dagen. Förra graviditeten så hade jag ju inga värkar alls förrän det var dags. Den här gången så har jag haft sammandragningar sedan vecka 20 och onda förvärkar hela sommaren. Nu när dom både gjorde ont och kom så regelbundet så tänkte jag att det var bäst att ringa och fråga iaf. Sagt och gjort och på inrådan av BM så åkte vi till förlossningen jag och mamma (lämnade Mange hemma att göra klart vardagsrummet) för undersökning. Väl där så avtog ju såklart värkarna, men en undersökning visade att livmodertappen var nästan helt borta så bebis blir det iaf någolunda snart. Bara att vänta då... och vänta... och vänta ><

Kommentarer
Postat av: Civette

Ojoj så spännande :D hoppas ni hinner fixa det ni vill innan och sen får hon ta och komma ;)

2011-08-11 @ 05:21:28
Postat av: Jenny

Nämen guuud så spännande! :D

Håller tummarna att allt går bra, här är det lugnt än så länge och hoppas att det är det augusti ut också. hehe



STOR kram!

2011-08-11 @ 07:19:13
Postat av: Jenny

Ja vi får hoppas att väntan inte blir alltför lång! :)



Grattis på namnsdagen förresten!

2011-08-11 @ 11:33:01
URL: http://www.luciadesign.se
Postat av: Em - Mamma till Malva & Liten i magen.

Åh, spännande! Hoppas du slipper gå och vänta alltför länge nu då bara :)

2011-08-12 @ 10:45:59
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0