Rutiner?

Äntligen har vi lyckats få någon så när struktur på dagen. Det där med att äta och sova... Liam är ju snart 2 år och bättre senare än inte alls kanske ;) Såhär ser iaf våran dag ut:

6-tiden: vaknar, välling och bolibompa i sängen
9-tiden: Frukost tillsammans hel familjen
10-12: Sover middag i vagnen
12.30: Lunch
15-tiden: Litet mellis
17.30: Middag
18-tiden: Bad
18.30: Välling och bolibompa
19.00: Stänger av TVn
ca 15 minuter senare sover fis i sin säng.
04-tiden: Välling och blöjbyte, tiden varierar beroende på om det åts 1 eller 2 flaskor välling till bompa :)

Jag tycker att det är otroligt skönt att han sover middag så pass tidigt nu. Ger oss hela em fri att hitta på saker och är mycket lättare att få att somna på kvällen. Får se hur det går på dagis sen när han ska sova efter lunch, men ber man dom begränsa sovandet till 45 min-1h så blir det nog bra :)

Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva & Liten i magen.

Underbart med så tidig sova-middag! Nu när dagis varit stängt i en månad har Malva gått ifrån sina vanliga rutiner & jag får henne inte att sova middag förrän runt 16, vilket ju är på tok för sent! Hoppas det rättar till sig sedan :)



Ska testa att gå till läkaren istället då & hoppas på att de tar emot mig. Blir så himla trött, för jag ringde till vårdcentralen för att boka tid för min migrän som blivit värre & fick då höra att jag inte ska vända mig till vårdcentralen, utan till MVC när jag är gravid. Eh?

2011-08-03 @ 11:05:10
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0