Spark i magen och tillväxt UL

Råkade ut för en liten sak i fredags som resulterade i (ännu) ett besök på förlossningen. Vi låg i sängen och myste jag, Mange och Liam. Pappan och Liam busade på rätt bra vilket resulterade i att jag lyckades få två rejäla sparka i magen av Liam. Det gjorde ruggigt ont och gjorde mig lite orolig då jag ju har moderkakan fram.. Ringde iaf förlossningen bara för att fråga och svaret blev att man alltid ville kolla en sån sak så då var det bara att åka in då.
CTG kruvan visade inget konstigt mer än att bebis var väääldigt lugn. Efterföljande UL såg allt bra ut på. Inga skador på moderkakan eller så. Läkaren var dock väldigt noggrann och frågade en massa. Med anledning av att bebis blicit väldigt lugn de senaste dagarna så vill dom göra även ett tillväxt UL för att se så att allt är bra där inne så det ska vi göra i morgon bitti. Blir många UL nu, allt jag vill är att bebis ska komma ut, för dra åt *** vad tungt det är nu. Ska lägga upp en magbild på min mage som sjunkit ner massor och är väldans stor att bära runt på.

Annars har vi nyss sett en film och nu blir det sängen. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ojoj små små fötter utom kontroll! Tur att lillan hade garden uppe :D

2011-08-21 @ 00:21:29
URL: http://pejans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0