Besök på barnkliniken

Gjort ett besök på barnkliniken med Saga idag. Dom tog blodprov för att kolla mjölk och ägg allergi. Det är dock ovanligt att så små barn visar allergi på test och även om testet är negativt kan hon fortf vara allergisk...
Annars har vi varit på Liams första luciafirande ikväll. Jättefint i regn och blåst... Stackars Liam hade så mycket kläder under tomtedräkten att han såg ut som en liten Michelingubbe och mamman kunde inte hålla sig för skratt först, dumma mig :(
Nu sover Liam plutt i mitt knä, han har sån hosta att han kräkts och febern har kommit smygande nu, så i morgon blir det inget dagis.
Nu kallar sängen, om jag lyckas ta mig dit utan att Liam vaknar vill säga... Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0