Dan före dopparedan...

Lite julstress idag med frisörbesök, mathandling och julklappsköp. Saga var måttligt road när jag kom hem över att ha behövt vara utan tutte i tre timmar. Hade dock pumpat ur lite och det hade hon ätit av. Pappan är dock lite nybörjare på att mata bebis och tolkade hennes "jag behöver rapa" som att hon var mätt, därav damens humör när jag kom hem...
Klockan fem blev det lite panik när jag insåg att vi kanske skulle hämta ut svärmors julklapp FÖRE jul, så vi knölade in barnen i bilen och åkte iväg. Hann med både det och ett snabbt besök på ett lugnt (!!!) Maxi innan vi åkte hem och åt lite Thai mat :)
Nu ska jag göra lite Jansson, sill och köttbullar till jullunchen i morgon. Sen blir det soffan med en chipspåse :)
Fick förresten kallelse till fortsatt utredning på barnkliniken idag. Kul att dom tar oss på allvar.

God jul alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0