Besök på förlossningen

Bebben i magen har varit ovanligt lugn hela veckan och rört sig mindre och mindre. Också varit svår att "väcka" vilket inte alls varit några problem förut. Min BM sa att om jag är orolig eller funderar över något så ska jag ringa förlossningen, bättre i onödan än inte alls. Hur som resulterade det i ett besök idag, men som skönt var så var allting i sin ordning. Anledningen till att jag känt mycket mindre är att bebben ligger med rumpan ner och har benen ganska låsta, det i kombination med en moderkaka som ligger i framkant gör att det blir inte så mkt rörelser just nu. Var skönt att få höra bebisens hjärtslag och se det lilla livet på ett ultraljud iaf <3

Kommentarer
Postat av: Jenny och Ellen

Vi har inget inplanerat alls i veckan förutom på tisdag då det är dags för mvc igen. Annars är vi lediga! :D



Skönt att allt var bra med bebben!

2011-07-03 @ 20:42:22
Postat av: Civette

Men vad skönt att höra att allt var bra, man blir ju lätt orolig för de små liven där inne.

2011-07-05 @ 06:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0