Tvåbarns-panik

En dag som den här med obefintlig nattsömn och uppstigning 4.45 har jag lätt panik över att jag snart har två barn att ta hand om. Hur ska man orka? Man är verkligen inte världens bästa förälder när man är trött, lägg därtill foglossning och gravidhormoner... Önskar att man bara fick sova lite på nätterna så skulle jag glatt (nåja) kliva upp klockan fem.
Nåja det ordnar sig nog, jag är ju inte direkt första människan i världshistorien som kommer att ha två barn att ta hand om ><

Måste passa på att tipsa om det här inlägget hos Spiderchick. Snacka om att slå huvudet på spiken, hade mycket väl kunnat utspela sig här hemma :)

Nu lite egentid (sortera tvätt) medans pojkarna är och fikar hos Jonas som blev ett år äldre igår.



Skulle behöva lite mer sånt här i mitt liv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0