Jag klarade det!

Jag har lyckats ta hand om mina barn en hel dag alldeles själv utan att tappa humöret! Är väl ingen bedrift egentligen, men jag har ju inte mått kalaspuff senaste tiden så är stolt över mig själv :)
På fm hade jag tänkt att vi skulle åka till Vasaparken och leka där efter att lillskruttan ätit fm mål. Men Liam skulle inte ha kläder på sig så då fick han välja vad vi skulle göra och valde att stanna hemma :)
Bjöd över Linnea på lunch, korv och makaroner ;) Trodde sedan att supertrötta lillemam skulle somna framför lilla spöket Laban, men icke. Fick bli en promenad för att få Liam att somna, sen var jag bra seg så han fick sova tills han vaknade, vilket blev över två timmar :)
Saga har ammat MINST varannan timme hela dagen och nyss somnat så nu är jag helt slut. Jobbigt när hon äter hela tiden, även på natten. Hon som sov så bra ett tag :(
Dukade upp fredagsmys med bakpotatis, kräftor, varmrökt lax, svart caviar, rödlök, crème fraîche och vitlöksbröd. Hann inte mer än sätta mig så välte jag ut mitt fulla colaglas över all mat och nya duken vi köpte idag. Suck :( trötthet är inte bra för motoriken.
I morgon har Mange em (suger) och jag ska, om mamma kan vara barnvakt, sätta upp julgardiner och annat. Ska jag orka det så måste jag nog sova nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0