Överkörd av en buss...

Ungefär så känner jag mig nu. Men på ett bra sätt :) Hela lilla familjen har nämligen varit hemma hos bästaste Jelica idag och fått massage. Har sån tur att hon måste massera 20 st för att få sitt diplom och vi hade turen att få vara försökskaniner. Underbart! Kommer att bli fler besök. Var välbehövligt för min rygg var inte tip top direkt. Sned var den också så hon rekommenderade ett besök hos kiropraktor. Bara att boka en tid hos våran sjukgymnast Per. Högkostnadskort har jag ju så lika bra att passa på och ta hand om sig medan man kan :)

När det gäller sömn här hemma så är jag medveten om att det inte håller att ge mat på natten. Det svider dock i mammahjärtat att neka Liam när han blir så missunnad ändå nu. Usch och fy. Men vi måste nog. Att man inte tog tag i det tidigare... Men när vi bara hade Liam så var det ju inte lika jobbigt och vi tänkte att det ger sig väl... Men det gjorde det ju såklart inte :(

I morgon blir det Öppna fsk på em och en fikadejt med Anna och Mellie. Mange är ledig så kan Liam plutt få leka och ha kul :) Ska försöka köpa mig en flaska rödvin också och koka en härlig Boeuf Bourgignon. Värmer gott i höstmörkret :) Hmm, måste nog köpa champinjoner också... Seeegt att åka och handla när man hade hoppats på att få slippa..

Nu sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0