Bakat muffins...



I morgon ska Liam bjuda på födelsedagsfika på dagis :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kan Liam spara en åt mig kanske?

2011-10-02 @ 22:27:19
URL: http://medsmamedel.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.

Mums! Synd att inte jag går på det dagiset ;)



Sv; Helt 100 på att det sitter rätt är jag ju inte, eftersom det bara är min vän som visat mig hur hon blev instruerad att sätta på det. Men det sitter inte magen, utan under. Nu har jag inte testat det på ett tag, så jag kanske inte alls har ont utav det eftersom mitt illamående i övrigt nästan försvunnit :) Men jag ska till BM imorgon, ska be henne kika om jag fått dit det rätt för säkerhets skull :)



Angående vagnen så ska det till att vara en übersmal bredis om det ska gå. Det var någon som sa att deras breda bara var 73-74 cm bred, medan en av de "höga" var ca 69, men även de få cm gör så stor skillnad i och med att jag verkligen är beroende av spårvagnarna och bussarna. Man kommer helt enkelt inte på :/ Vi var och mätte på vårt Coop runt hörnet häromdagen förresten, och där kommer man inte in med dubbelvagn. Lite skandal, vad förväntar de sig att föräldrar med sådana vagnar ska göra då liksom? :o

2011-10-03 @ 09:45:16
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Smarrigt!

2011-10-03 @ 13:21:48
Postat av: Civette

Oj vad gott det ser ut...jag som redan innan var sugen på sötsaker :P

2011-10-03 @ 15:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0