Bebisar bara sover och äter...

Varning för lite gnäll.... Ja den har man ju hört några gånger. Igår kväll var Saga ledsen från sju till tolv då hon äntligen somnade. Två var det dags att amma en halvtimme. Tre kom Liam in till mig och ville ha välling. Fem ammade jag Saga igen och sex var det god morgon för Liam. Mange jobbar vilket innebär att jag är själv hela natten och dagen med båda barnen. Så kommentarer om att Bebisar bara sover eller att man borde passa på att städa etc. när dom sover på dagen undanbedes vänligt men bestämt...

Kommentarer
Postat av: Kim

Vad jag känner igen mig i din blogg. Tack för bra läsning. Hoppas Saga hittar en bra dygns rytm snart!

2011-10-11 @ 11:57:59
URL: http://michelleangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0