Hos frisören och dåliga (?) nyheter...

Blev kanon i håret. Mucho nöjd. Fast fegade ur lite på längden. Kanske tar mer nästa gång...

Bild kommer inte för jag har precis varit ute i ösregn med mössa och letat efter Dexter. Delade ut flygblad idag och en nästan-granne ringde direkt och berättade att han blivit påkörd förra veckan nedanför hans hus. Direkt efter hade han sprungit upp i ett träd och sen klättrat ner. När dom försökte gå nära backade han bara undan så dom lät honom vara ett tag. När han gick ut 30 min senare var han borta. Det här hände förra ons ca 200m fågelvägen hemifrån och trots idogt letande hittar vi honom inte :( Var är våran älskade misse? Vill ha hem honom vare sig han lever eller inte. Men hoppet är det sista som överger en...

När det gäller frissa så klippte jag mig hos Trollungen i Sandviken. Eva frågade om jag kunde tänka mig att hennes elev fick klippa som gör sin gesäll-praktik och gärna för mig.Blev som sagt super och inte särskilt dyrt heller. För klipp, färg och fix av ögonbryn (plock och färg) betalade jag 600kr. Att jämföra med dom 550 bara en klippning kostar. Rekommenderas! Så nu kanske man blir Malin trogen :) MIn förra frissa klippte jag mig hos när hon gick som lärling och stannade kvar tills hon slutade nu 7 år senare så :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Berättade för mamma om Dexter och att han troligen blivit påkörd. Mamma sa att jag skulle lugna dig med att katter kan hålla sig borta i flera, flera dagar om det gjort sig illa, för att liksom kurera sig själva. För att sedan helt plötsligt dyka upp pigga och krya. jag håller tummarna!!

2011-10-18 @ 20:41:48
Postat av: Linnéa

ja det var jag som skrev det...

2011-10-18 @ 20:42:30
URL: http://medsmamedel.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nej men stackars liten :( Hoppas ni hittar honom snart!

2011-10-18 @ 20:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0