Världens sämsta mamma...

Precis så känner jag mig idag. Tålamod noll efter en natt med 2 timmars sömn. Lilla skruttan som vill tutta och stora prinsen som på två-åringars vis busar och testar gränser får bara skäll av en sur mamma.
Idag gick det så långt att jag bröt ihop och grät efter att ha satt mig själv på "time out" utanför Liams rum.
Usch och fy. Stort tack till barnens farmor som kom hit och lekte med Liam ett par timmar på fm fast hon egentligen inte alls hade tid. Obetalbart<3  Synd att Saga tufflan inte var sugen på att sova bara.
På eftermiddagen och kvällen blev det storhandling, fikabesök, pizza och hysteriskt ledsen lill-tuffla. Nu sover båda barnen gott dock så ska göra detsamma. I morgon är en ny dag med nya tag. Jag vill ju verkligen vara en bra mamma....


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Älskade vän du är en JÄTTEBRA mamma!!! Liam och Saga kunde inte ha en bättre! Du är dessutom min idol... å det är det inte många som är! KRAM

2011-10-09 @ 21:13:29
URL: http://medsmamedel.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag håller med Linnéa! Det är verkligen inte lätt att vara tvåbarnsmor och speciellt inte innan man kommit in i rutiner, men så kommer det att vara i några månader framöver.

Du är verkligen inte ensam om att känna så, det är omvälvande med allt. Glöm inte bort att Saga nyss kommit till världen!



STOR KRAM!

2011-10-10 @ 11:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0