Lördagkväll

Halv nio en lördagväll och jag har precis betalat alla räkningar... Helt slut nu efter att ha burit omkring på ledsen Saga sedan klockan fem...
Annars har vi haft en bra dag, 9 i morse kom mamma/mormor och hämtade Liam som fick vara där en sväng till klockan 13 då vi åkte till Valbo en sväng för att köpa Tv med moster Fi som ju precis flyttat hemifrån. Väl hemma så har vi lekt med Liam innan det fick bli Thaimat och kväller. På måndag ska jag köpa en nappflaska till lillfröken. Amningen fungerar ju bra men jag blir så sjukt låst och kan inte alls vara så mycket som jag vill med Liam. Vore bra om Saga lärde sig att ta flaskan nu så kan pappan ge henne ett mål mat om det är så att mamman vill åka iväg med Liam, sova eller vad det nu kan vara. Ja så får det bli, sen får dom säga vad dom vill på BVC men jag är heeelt slut och har konstant dåligt samvete/ångest som det är nu. Bara tanken på att kunna natta Liam så får pappan bära/vagga/mata ledsen liten tjej låter otroligt lockande...

Nej nu bums i säng innan jag somnar vid datorn. I morgon fm får vi finbesök från Storvreta så då vill man ju vara fit for fight :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0