Flytta till wordpress?

Suttit och pillat massa med min hästs blogg idag som jag startade hos wordpress. Sjukt mycket mera funktioner man får där och vilken skillnad på iPhone appen!
Är ju liiiite less på blogg.se efter den senaste tidens strul, men samtidigt så har jag bloggat här så länge och är van med det. Får se hur jag gör, det är ett måste att kunna flytta med arkivet om jag flyttar iaf...
Nu ska jag sova en timme förhoppningsvis innan det är dags att samera sängen på kräk. Igen...

Saga var förresten på BVC för sprutor idag, mer om det i morgon. God natt!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

kommer du på hur man gör så säg till...jag hade också gärna flytta med allt :(

2012-02-15 @ 20:56:56
URL: http://medsmamedel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0