Hmm

Sent inlägg. Sitter här med sååååååååååååååååååååå ont i magen. Anar vad det är och det är inte magsjuka...
Ska ju börja så smått att införa mjölkprodukter igen för att se hur Saga reagerar. Hon verkar klara det galant, men värre med mig. Känner igen den här vansinniga magknipen från 2005 när jag blev laktosintolerant. Ska ta och köpa laktosfritt ist för vanliga mjölkprodukter innan jag fortsätter introducera. Observera att jag ätit bregott på 2 smörgåsar + 1 ostskiva igår och det blir såhär...
Suck!

Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Stackare, hoppas det är bättre idag! kram

2012-01-21 @ 06:02:34
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Emelie, Mamma till David och Gravid

Usch vad jobbigt med ont i magen :( Hoppas det blir bättre!



Sv: Visst är de fina! :D Älskar alla färger.

Åhh vad roligt med täta barn! Hade själv velat ha 2 år mellan mina, men det tog lite längre än väntat.

Ha en bra dag!

2012-01-21 @ 09:47:42
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sätter jag på Ellen vantarna så slår hon av dom eller biter av dom ;)

Enda sättet är att strunta i vantar ELLER att tejpa fast skiten! Men det har jag inte provat mig på. haha



Hur går det med Sagas eksem? kliar hon fortfarande på huvudet? bättre/sämre?



Hoppas magen är bättre nu!

2012-01-21 @ 18:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0