Sjukstugerapport

Liam är bättre, peppar peppar. Fått i honom grönsakssoppa och vatten. Han får förhoppningsvis behålla det också. Men stackaren är inte pigg alls, varit uppe en timme totalt idag. Plutten!

Vi såg en film ikväll och jag åt chips. Fick ångest. Fy fan vad jag misshandlar min kropp. Vill jag se mina barnbarn får jag skärpa till mig. Så nu är det skärpning! Mindre skräp och mera mat. Mindre tomma kalorier och mer näring. Och motion!
Tänk om man hade råd att äta färsk hummer oftare....


Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Älskar dessvärre också socker och chips...skärpning får det bli :) Hoppas han mår bättre nu kramis

2012-01-03 @ 06:00:39
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0