Titt i arkivet



Jag och Mange innan vi var officiellt ihop, 2001




Hoppar utanför stugan 2002



Jag, Rasse, Martin och Jernberg.
Björnrike 2002



Mange fyller 23, maj 2001



Studenten 2000



Bästa Celican <3




Syster och Golden hoppar 2003



En av våra vinster, 2003



julafton 2004



På toppen av Table Mountain, Cape Town 2005




Farbror Paulis hus i Dainfern, Johannesburg



Matar räddade föräldralösa elefanter, Knysna South Africa 2005




Det var en liten titt i arkivet, sånt är alltid kul. Vad smal jag var och  shit vilka underbara resor vi gjort
till Sydafrika 2002, 2003, 2005. Åker gärna tillbaka :) Om någon vill se flera bilder så har jag massor. Vi har gjort det mesta utom Drakensberg. Bl.a så har vi varit i:
Johannesburg
Pretoria
Sun City
Kruger Park
Umfolozi
Pilanesberg
S:t Lucia
Knysna
Jefferys Bay
Garden Route (P:t Elizabeth -> Cape Town)
Cape Town
Robben Island
Cape Point

Som sagt, om någon funderar på att åka till Sydafrika, fråga på :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Alltid roligt med resbilder, ös på bara :D hihi!

2012-01-05 @ 23:44:38
URL: http://pejans.blogg.se/
Postat av: Linnéa

haha... hade nästan glömt din röda räv till bil... har ett svagt minne om ett så gott som obefintligt baksäte som jag ofta satt i.

2012-01-07 @ 14:12:25
URL: http://medsmamedel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0