Två tröttmössor

Vi har kvällsmys :)
Skäms över hur jag ser ut. Finnar, eksem, blek och överviktig. Jag är stolt över min kropp, men misshandlar den grovt. Nu är det ändring på det iaf. Till sommaren ska minst 10 kg bort. Och nej jag bantar inte i onödan. 82 kg till mina 171 cm är för mycket. Okej om jag åt bra mat och var pigg med okej kondis. Då skulle jag inte bry mig, men jag har ätit skit under lång tid, aldrig tränat och är nu dessutom överviktig. Har stora problem med magen också så nu ska det bli ändring. När det ordnat sig med barnen, sömn, eksem etc. Ska jag boka tid för en läkarkoll. Få svart på vitt. Hua! Tandläkare skulle jag behöva träffa också då jag tappat en bit av en tand, men har inte råd och sjuk tandläkarskräck så det skjuter jag framför mig...


Kommentarer
Postat av: curlingmamman

3 barn senare och 10 kg för mycket ska det bli skönt att komma igång :) Jag hejjar på dig! kram

2012-01-05 @ 06:05:13
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0